Az iskolai osztályok száma és az egyes osztályokban a tanulók létszáma

Az iskolai osztályok száma és az egyes osztályokban a tanulók létszáma (2025. október. 1.):

Alsó tagozat összesen:56 fő 
1. osztály14 
2. osztály15 
3. osztály11 
4. osztály16+ 1 fő jogviszonya szünetel
Felső tagozat összesen:52 fő 
5. osztály11 
6. osztály17+ 1 fő jogviszonya szünetel
7. osztály14 
8. osztály10 
Iskolai teljes létszám:108 fő+ 2 fő tanulói jogviszonya szünetel külföldi tartózkodás miatt

A tanulmányok alatti vizsgák tervezett ideje, tantárgyankénti, évfolyamonkénti követelményei

A tanulmányok alatti vizsgák időszakai:

  • 2026. január 5 – 9 osztályozó vizsgák
  • 2026. június 8 – 12. osztályozó vizsgák és különbözeti vizsgák
  • 2026. augusztus 24 – 26. javítóvizsgák, osztályozó vizsgák és különbözeti vizsgák

A tanulmányok alatti vizsgákon az alábbi tantárgyakból kell írásbeli, szóbeli vagy gyakorlati vizsgarészeket tenniük a tanulóknak:

(A különbözeti vizsga tantárgyainak, tartalmának meghatározása során mindig egyedileg kell az intézmény vezetőjének határozatot hoznia a jelentkező tanuló ügyében.) 

TANTÁRGYA vizsga (beszámolás) típusa
ALSÓ TAGOZAT
Magyar nyelvÍRÁSBELISZÓBELI 
Magyar irodalomÍRÁSBELISZÓBELI 
Angol nyelvÍRÁSBELISZÓBELI 
MatematikaÍRÁSBELISZÓBELI 
Hittan SZÓBELI 
KörnyezetismeretÍRÁSBELISZÓBELI 
Cigány népismeretÍRÁSBELISZÓBELI 
Ének-zene  GYAKORLATI
Vizuális kultúra  GYAKORLATI
Technika és tervezés  GYAKORLATI
Testnevelés  GYAKORLATI
FELSŐ TAGOZAT
Magyar nyelvÍRÁSBELISZÓBELI 
Magyar irodalomÍRÁSBELISZÓBELI 
Angol nyelvÍRÁSBELISZÓBELI 
MatematikaÍRÁSBELISZÓBELI 
HittanÍRÁSBELISZÓBELI 
TörténelemÍRÁSBELISZÓBELI 
TermészettudományÍRÁSBELISZÓBELI 
FizikaÍRÁSBELISZÓBELI 
KémiaÍRÁSBELISZÓBELI 
BiológiaÍRÁSBELISZÓBELI 
FöldrajzÍRÁSBELISZÓBELI 
Cigány népismeretÍRÁSBELISZÓBELI 
Ének-zeneÍRÁSBELISZÓBELIGYAKORLATI
Dráma és színház  GYAKORLATI
Vizuális kultúra  GYAKORLATI
Digitális kultúra  GYAKORLATI
Technika és tervezés  GYAKORLATI
Testnevelés  GYAKORLATI

A vizsgák követelményei megegyeznek az iskola pedagógiai programjában megfogalmazottakkal.

A hétvégi házi feladatokkal és az iskolai dolgozatokkal kapcsolatos szabályok

A hétvégi házi feladatokkal kapcsolatos szabályok

A jártasságok nagy részét csak rendszeres, kitartó munkával lehet elérni, mely elképzelhetetlen az otthoni gyakorlás nélkül. Ezért a tantárgyak legtöbbjénél szükséges a rendszeres házi feladat. Iskolánkban a házi feladatok meghatározásával kapcsolatosan az alábbi szabályok érvényesülnek:

A házi feladat lehet:

  • szóbeli munka,
  • írásbeli munka, vagy
  • egyszerre mindkettő.

Az otthoni feladatok jellege függ a tantárgy sajátosságától. Lehetnek például

  • feladatgyűjteményből adott feladatok,
  • tankönyvi kérdésekre adandó válaszok,
  • vázlatkészítés,
  • leíró vagy elemző munkák,
  • házi dolgozat,
  • gyűjtő- vagy kutatómunka,
  • IKT eszközt igénylő feladat.

Az ötödik-nyolcadik évfolyamon a tanulók a tanítási szünetek idejére – a szokásos (egyik óráról a másikra esedékes) feladatokon túl – nem kapnak sem szóbeli, sem írásbeli házi feladatot.

A szaktanár adhat fel úgynevezett szorgalmi, alkotó és kreatív házi feladatot is.

A házi feladat ellenőrzése:

A szóbeli házi feladatok ellenőrzése legtöbbször szóbeli feleletek formájában történik. Az otthoni írásbeli munkákat minden esetben ellenőrizni kell.

Az iskolai dolgozatokkal kapcsolatos szabályok

A tanulók eredményes felkészülésének érdekében egy tanítási napon belül egy-egy osztállyal legfeljebb kettő témazáró, illetve félévi vagy év végi felmérő dolgozatot lehet íratni.

A tanulók tanulmányi munkájának, teljesítményének egységes értékelése érdekében a tanulók írásbeli dolgozatainak, feladatlapjainak, tesztjeinek értékelésekor az elért teljesítmény (pontszám) érdemjegyekre történő átváltását a következő arányok alapján végzik el a szaktárgyat tanító nevelők:

0-33 %: elégtelen (1)

34-50 %: elégséges (2)

51-75 %: közepes (3)

76-90 %: jó (4)

91-100 %: jeles (5)